Sunday, February 11, 2007

Seronok nyer!!!!!!


Semalam adalah hari paling gembira dalam hidupku sbb “best-friend” aku dari Kedah dtg jumpa aku kat Putrajaya. Perh.... giler seronok aku dibuatnya. Melayang2 fikiran aku...hehehe... Camne ar aku x happy... aku dh lama xjumpe dia, almaklumlah.... jauh kan.... Walaubagaimanapun aku cukup terharu sbb dia datang sini semata2 kerana nak jumpa aku dan aku pulak blm pernah sekalipun pegi Kedah jumpa dier. Lagipun dia dh byk kali tunda nak dtg jumpa aku kat sini so, semalam dia berjaya jgk tunaikan janji dier nak jumpa aku.

Aku bertambah happy bila dia dtg jumpa aku dan sehari suntuk dia temankan aku jalan-jalan di Kuala Lumpur. Sebelum ni bukannya dia xpernah habiskan masa ngn aku cuma kali ni lama sikit dia temankan aku. Kalau sebelum ni selalunya sekejap jer tapi untuk semalam dia temankan aku seharian. Punya la seronok xtau nak story camne lagi. Best dapat sahabat cam dia.....

Sekiranya diizinkan Allah swt dan dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki aku ingin ke sana. Aku nak balas balik apa yang dia dah lakukan untuk aku. Dia sanggup datang dari Kedah semata-mata nak jumpa dan temankan aku seharian dan kemudian balik semula ke Kedah. Terharu sangat tau... Aku xpernah ada sahabat seperti dia.

“ TERIMA KASIH SAHABATKU ”
‘ Semoga Persahabatan Kita Kekal Hingga Ke Akhir Hayat ’

No comments: