Monday, July 02, 2007

Musykil nyer aku


Malam tadi Khai tepon aku tp aku xdpt jwb sbb masa tu aku tgh online dgn Kak Zety. Lepas letak abis cakap dgn Kak Zety, aku tengok ada 2 miss call dari Khai. Aku pun terus hantar message kat dia n tanya dia apesal sbb dh lama giler dia tak contact aku selepas aku hantar email mengatakan aku dh dirisik orang. Aku ingatkan dia nak cakap dia nak kahwin tp rupa2nya dia nak tanya khabar aku.

Oleh sebab terlalu excited dia telefon aku, aku apalagi terus tanya dia sama ada sudi atau tidak untuk jumpa dengan aku. Yelah dah lama giler dia senyap n tetiba jer dia call kan so mestilah aku tanya dia mestilah aku tanya dia camtu. Lagipun dah lama aku xjumpa dia sejak aku tahu yang dia dah jadi tunang orang dan aku nak tau jugak cerita sebenar dari dia. Aku bukannya apa, aku nak dia berterus terang jer dengan aku sebab aku rasa macam membazir waktu tunggu dia selama ni.

Sejak dari aku dapat tahu yg dia dah bertunang, aku cuba lupakan dia tapi susah plak makin dekat lagi ada mungkin sebab perasaan sayang tu masih ada kot. Entahlah.....

No comments: