Thursday, December 21, 2006

Tension tau....


Ish..... geram betul aku tau..... time aku xde kat opis time tu la dier cari aku..... kalau aku ade sikit pun x dicarinya.....Ish... bengang betul aku..... Rasa nak menjerit jer. Musti ade ar keje yg dier nak suruh aku buat.... kalau tak xdenyer dier cari aku. Ntahlah.. nasib2....

Aku sebenarnya pegi KLIA jap hantarkan penolong pegawai aku coz dia nak balik Sabah. Aku kuar waktu lunch cuma masa sampai kat opis tu lewat la ckit. Sampai kat opis, ada org bagitau yang dia cari n marah2. Ish.. geramlah jugak kan. Benda kecik pun nak bising2. Bila aku tanya S.O aku apa yang dia nak, rupa2nya dia nak suruh aku fotostat jer. La... itu je.. Ingatkan banyak la keje yang dia nak suruh aku buat. Setakat fotostat kan boleh suruh orang lain, takkan la nak tunggu aku jgk. Entahlah.... Pening jugak la kepala hotak aku ni nak melayan kerenah dia. Ape2 pun dia tu tetap pegawai aku. Hehehe.... Suka atau tak suka, aku
kena suka...

No comments: