Thursday, July 28, 2011

PuTrAjAyA hErE wE cOmE!!!!!

Tidak disangka2 lepas aku dapat tukar kereta dari Perodua Kelisa ke Proton Saga FL, suami aku pula dinaikkan pangkat dan ditukarkan ke Seri Kembangan. Syukur Alhamdulillah... Rezeki kahwin bak kata orang. Hehehe...

Disebabkan aku mmg bekerja di Putrajaya so, kami buat keputusan untuk menetap di Putrajaya. Sebelum mendapat kuarters di Putrajaya, kami menumpang di rumah adiknya di Presint 17, Putrajaya buat sementara waktu. Nasib baik adik dia ada yang keje kat Putrajaya kalau tidak, tak tau nak dok mana dan silap2 berulang alik dari Banting sementara nak dapat kuarters. Nampaknya minggu ni adalah minggu terakhir aku di Banting.

Musti mak mentua aku sedih sbb anak sulung dia dah pindah dr umah dia. Nak buat camne kan dah tanggungjawab kerja. Walau macam mana pun, inilah saat yang dinanti2kan untuk kami bina rumahtangga kami tanpa keluarga masing2. Harap2 la cepat dapat kuarters supaya hidup kami lebih meriah. Hehehehe....

2 comments:

Anonymous said...

dog insurance This type of insurance is designed to supplement your investments if you were to pass away before the investments reach a certain level. It allows you to know exactly where they are at any given time, making it easy to find them in the event that they escape, are stolen, or get lost.

عبده العمراوى said...



شركة الرها لمكافحة الحشرات بالقطيف