Friday, December 28, 2007

Cuti2 cari boyfriend....Hahaha


Pagi tadi dlm kul 4.00 pg aku sampai kat Kulim dari Klang. Turun jer dari bas aku terus dok kat situ sementara menunggu Nas datang amik aku. Tak lama lepas tu dia datang dan terus bawa aku kat Hotel Seri Malaysia Kulim untuk aku menginap. Dia tolong bawa beg aku dan temankan aku check in sbb pagi ni dia kena p keja. Sebelum dia pegi keja, dia lepak jap kat bilik aku tengok bola kat Astro. Tak lama lepas tu dia balik umah coz nak bersiap2 nak pegi keje jap lagi. Lepas dia balik, aku apalagi tukar baju n terus tido. Al-maklumlah penat n letih. Lagipun kat dalam bas tadi tak berapa lelap sangat. So skrg ni bila dah jumpa katil n bantal apalagi best la untuk sambung tido. Hehehe....

Dalam kul 12.00 tghari, dia datang amik aku kat hotel lepas dia abis keje. Lepas check out dari hotel, kitaorang terus jer p Penang sebab sok kawan kitaorang iaitu Adnan kahwin. Sok jugak merupakan kali pertama aku berjumpa dgn Adnan setelah lebih kurang 4 tahun berkawan. Actually, aku kenal dgn Adnan dulu baru kenal dgn Nas tapi aku jumpa Nas dulu baru Adnan n aku jumpa Adnan di kala dia telah menjadi suami orang. Hehehe.....

Lepas aku dh check in kat The City Bayview Hotel, Penang dlm kul 2 ptg, aku relax n tido kejap. Lagipun penat la lepas jln2 kat sekitar Penang. Maybe mlm kang nak p meronda lagi. Nas pulak mcm biasa la p umah kawan dia kejap nak tgk persiapan untuk majlis sok. Bila dh settle urusan dia, dia dtg kat bilik aku untuk ajak aku kuar makan sebab masa tu dh malam. Hehehe.... Lama btl aku tido, al-maklumlah letih + penat....

Sebelum kitaorang pegi makan, Nas bawak aku p umah Adnan tapi dia dah nak tido coz terlalu letih membuat persiapan untuk majlis esok. Adik Adnan iaitu Suhaimi plak xde so kitaorang pun terus p makan sebab dah lapar. Hehehe.... Tapi, aku sendiri tak tahu nak makan ape so aku ikut jer dia nak makan kat mana. Bila aku tanya, dia cakap yang dia mengidam nak makan McD. Jadi, kitaorang pun pusing2 la kat sekitar Penang tu cari McD. Ntah sampai kat ceruk mana ntah kitaorang pegi cari McD tapi tak jumpa, last2 kitaorang pegi kat Jalan Gurney baru nampak McD. Nasib baik la McD tu buka 24 jam, kalo tak tahu la nak p cari tang mana.

Lepas makan, kitaorang balik semula kat hotel. Hey, tunggu jap ek!!!!! Kitaorang tak tido sebilik tau. Kitaorang cuma satu hotel jer n lain bilik serta lain tingkat tau. Nak mampus dok sebilik. Kang tak pasal2 kena tangkap plak. Mati aku kena sembelih tau. Jangan fikir yang bukan2 tau, tak baik untuk kesihatan fikiran. Hik...Hik...Hik...

No comments: