Friday, December 14, 2007

Rindunyer kat dia...


Entah mengapa hari ni aku rasa bosan n sedih sangat. “Sahabat baik” aku yang sorang tu langsung senyap lepas datang jumpa aku baru2 ni. Terfikir juga aku, sibuk sangatkah dia sampai xde masa nak msg kat aku? Selalunya kalau dia sibuk macam mana sekalipun dia tetap msg kat aku tapi sejak kebelakangan ni perangai dia berubah sekali. Aku tak tahu kenapa. Aku ada buat salah ke pada dia??? Ataupun dia dah mula bosan dengan aku??? Aku rindukan dia yang dulu sebelum ni... Yang ambil berat tentang aku.... Hidup aku kosong tanpa dia di sisi. Adakah ini yang dinamakan ‘CINTA’ ????

Aku sendiri pun tak tahu macam mana nak tafsirkan perasaan aku pada dia. Hakikatnya, aku memang amat2 sayangkan dia. Sayang sebagai apa tu sukar untuk aku jelas dan tafsirkan. Yang pasti bagi dia, aku hanyalah “SAHABAT SEJATI” dia yang sanggup susah dan senang dengannya. His love for me is only as a best2 friend that is no more than that. Itulah yang dia cakap pada aku. Bagi aku pulak dia adalah segala2nya bagi aku. Tanpa dia di sisi aku tak tau apa akan jadi. Al-maklumlah... dia sentiasa ada dengan aku dalam susah senang dan dalam suka dan duka aku. Dia sentiasa beri sokongan, perhatian, nasihat dan sebagainya pada aku dalam apa jua keadaan. Aku sayang sangat kat dia....

No comments: