Saturday, December 19, 2009

Member Silat Kawen di Seremban


Lebih kurang jam 10.30 pg td, aku dan family ke Seremban utk menghadiri majlis perkahwinan member silat aku masa dkt UiTM Segamat dulu dan kebetulan jgk member aku bos pd adik aku masa dia praktikal. Kitaorang ke sana dgn menaiki 2 buah keta iaitu keta aku dan mak aku, kiatorang guna 2 buah keta sbb mak, abah, atok dan opah aku kena pegi Johor sbb pakcik akunak menikah esok.

Manakala aku, Kak Eton, Abg Budin, Cheek Yati dan Nizam kena balik umah sbb esok aku kena pegi umah bakal mentua coz ada kenduri doa selamat. Al-maklum jer la aku ni kan bakal menantu baru so diorang asyik tertanya2 samada aku dtg ke tak melalui tunang kesayangan aku.

Lepas jer kenduri member aku kitaorang pun balik la ke Port Klang semula manakala mak aku terus ke Johor. Dkt dlm keta masa on the way balik aku sempat suruh Kak Eton snap beberapa keping gambar yg agak menarik. Kalo nak tau tgk la gambar2 tu kat bawah ek....

Gambar ni aku snap masa tgh drive

Inilah member silat aku : Izyani a.k.a Ai & suaminya Azmi a.k.a Tae

Ni la gambar yg agak menarik iaitu gaya tido kaum keluargaku

Sampai jer kat umah kitaorang rehat jap pastu malam kitaorang sume kuar gi Tesco sbb aku nak beli ole2 utk dibawa ke umah bakal mentua esok. Lepas shopping kitaorang sume gi makan sbb dah lapar. Hehehe....

Balik dari makan aku sempat la bukak internet dan update utk citer arini.... Ok la aku dh nak tido coz esok nak bangun awal nak gi umah bakal mentua. Hehehehe.....

No comments: