Thursday, December 10, 2009

Result Pekse Dah Kuar!!!!!!

Alhamdulillah..... Nampaknyer usaha aku kali ni berbaloi walaupun tidak mendapat 3.0 & above aku tetap bersyukur sbb pointer aku naik berbanding semester lepas. Yang paling seronoknya, masa exam ECO162 sume yg aku baca kuar masa final tp yg buat slack nyer aku tak eleborate panjang so keputusan aku agak puas hati la tp yg tak bestnyer masa paper ACC165 boleh plak aku tak ingat formula utk soalan terakhir padahal masa test aku dpt full mark utk soalan tu.

Tp takpe at least sume paper aku lepas dan takde kantoi ape2. Utk semester depan subjek2 yg aku amik agak berat walaupun aku dah pernah belajar subjek2 tu. Mampukah aku mengingati nota2 dan lecture2 yg telah aku tinggalkan 6-7 tahun yg lepas. Hopefully lecturer yg akan mengajar next sem best2 belaka dan utk itu aku akan cuba ingat segala pelajaran yg aku belajar dulu.

No comments: