Friday, June 15, 2007

First time pegi Kedah drive sendiri


Hari ni aku amik cuti separuh hari sbb aku nak ikut Kak Ila balik Kedah. Lagipun esok Kak Ila nak bertunang. Oleh sebab dia nak bawak balik kereta ke Kedah, jadi dia mintaklah aku bawakkan keta dia. Sepatutnya minggu lepas dia bertunang tp xjadi sbb makcik pada bakal tunang dia sakit kuat n pihak lelaki mintak tangguh pada minggu ni. Lagipun minggu lepas aku xde sbb aku kena pegi ke KURSUS INDUKSI UMUM untuk pengesahan jawatan jd, aku xdpt la nak ikut dia balik Kedah.

Kebetulan sebelum aku balik, aku message dia tanya sama ada dh balik Kedah ke blm tp dia cakap xjd balik bertunang. So, aku pun apalagi suruhlah dia amik cuti 2 hari selepas kenduri coz aku nak ikut dia balik Kedah.

Bila aku dh balik dr kursus, aku terus amik cuti 2 hari sbb nak ikut Kak Ila balik Kedah. Lagipun minggu ni jugak bezday aku, so bolehlah aku celebrate dgn member aku yg ada kat Kedah. Nampaknya tahun 2007 ni aku celebrate bezday kat Kedah la.... Hehehehe..... Seronoknyer...........

No comments: