Friday, August 29, 2008

SeLaMaT bErPuAsA.....

Syaaban pergi Ramadhan pula menghampiri kita... Jadi sesama la kita menghayati Ramadhan kali ini dengan penuh keikhlasan..

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan "SELAMAT BERPUSA" kepada kengkawan sekalian... Semoga ibadat puasa yg kita jalani sekarang ini akan diberkati oleh Allah SWT.


Untuk Ramadhan kali ini, nampaknya aku berbuka di kampus la itupun bila kelas aku start kul 6.00 ptg la tp kebanyakkan hari aku dapat la aku berbuka dengan family cuma tak dpt berterawaih sahaja. Hujung minggu dan hari takde kelas baru aku dapat berterawih di masjid dengan emak abah. Ramadhan kali ini juga, aku tak dpt nak membeli juadah berbuka dengan arwah best-friend aku iaitu, Arwah Kak Nor sbb dia dah pun kembali ke rahmatullah pada awal bulan 7 aritu.
Okaylah..... aku malas nak sedih2 bln puasa ni, so aku nak ready utk balik jap lagi. Lagipun arini aku ada Test Math kat kampus. Hopefully, aku dapat jawab la sume soalan yang diberikan. Doakan aku ek...
Sekali lagi aku ucapkan "SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN YANG MULIA INI". Jangan lupe pegi TERAWIH ek...hehehehe....

No comments: