Tuesday, January 06, 2009

hArI pErTaMa SeKoLaH......


Kembali ke sekolah......

Setelah lebih kurang sebulan aku bercuti semester di UiTM Shah Alam, kini tibalah masanya untuk aku dan kengkawan belajar semula di Semester 2. Syukur alhamdulillah coz keputusan exam pd semester lepas sangat membanggakan walaupun menghadapi dugaan yang amat dasyat iaitu adik aku kawen pada minggu akhir exam. Pening jugak kepala ni, mana taknyer.....nak baca buku lagi...nak siapkan rumah dan nak beli2 brg kenduri lg...nak layan tetamu yg dtg lg... Pergh!!!!! Mencabar otak tu..hehehe..

Kini, aku boleh tersenyum lebar sbb skunk ni aku dah masuk Semester 2 di UiTM Shah Alam. Tak sangka cepat benar masa berlalu tp sebenarnya tak rasa sangat sebab aku kan dah bekerja so, hari2 yang berlalu tu sama jer... Pasal kengkawan kelas plak, kebanyakkan still sama macam semester lepas dan tak kurang jugak ramai yang diberhentikan sebab tak cukup pointer. Kesian diorang dan aku harap sangat semester aku xde ar jadi macam diorang. Frust tu....

Semester ni aku still amik 4 subjek dan kelas aku plak xde ari Isnin jer ari lain aku ada kelas. Yang berbeza sket semester ni aku dah join silat balik, tu yang aku sangat2 excited. Hehehe... Akhirnya dapat gak aku training silat semula dan mudah2an kecik sket ar badan aku. Hahaha....

No comments: