Thursday, January 01, 2009

SeLaMaT tAhUn BaRu 2009


"HAPPY NEW YEAR 2009"

Nampaknya setahun sudah berlalu tapi, aku still begini tiada ape yg berubah cuma yang pastinya skunk ni aku dah jadi student semula. Hehehe... Akhirnya... aku berjaya jugak menunaikan impian aku sambung belajar semula.


Di tahun baru 2009 ini, aku berazam untuk meningkatkan lagi prestasi kerja kat opis dan juga dalam pelajaran. Alhamdulillah keputusan exam aku pada semester lepas amat membanggakan aku dan untuk semester akan datang ni aku akan berusaha dengan lebih lagi untuk mencapai keputusan yang bagus seperti semester lepas.

Mudah2an di tahun ini juga aku berharap ada la orang yang datang merisik aku. Hehehe... gatal jgk aku ni kan. Belajar tak abis lagi dah gatal nak kawen kan. Wakakaka.... Just joking okay...

Pada keluarga dan kengkawan sekalian, aku ucapkan "SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2009". 'Semoga segala impian anda akan terlaksana'.

No comments: