Saturday, October 17, 2009

AkHiRnYa.....

Hari ini aku telah selamat dan sah menjadi tunangan org pada seorg lelaki yg aku kenali melalui Abg Rizal iaitu suami kepada ex-housemate aku dulu iaitu Kak Ila dan mungkin inilah yg dikatakan "CINTA PANDANG PERTAMA". Selepas beberapa hari berjumpa, dia telah melamar aku utk menjadi isterinya melalui sistem pesanan ringkas iaitu SMS. Cara dia melamar aku membuatkan tido malam tu tak berapa lena sbb terkejut dgn lamarannya.

Pada awalnya Kak Ila n Abg Rizal nak buat surprise kat aku dgn mempertemukan aku dan tunang aku tanpa pengetahuan aku tetapi akhirnya diorang berdua yg surprise sbb kitaorg dh berjumpa tanpa pengetahuan mereka. Punyalah diorang geram dgn kitaorg sbb surprise diorang pd kami tidak menjadi lebih2 lg bila tunang aku dh melamar aku dan dh siap berbincang utk majlis merisik & pertunangan. Hehehe...

Alhamdulillah..... Majlis ptg td telah berjalan dgn lancar tanpa sebarang halangan dan kini aku bergelar "TUNANGAN" pada insan yg bernama "HAIRUL NIZAM BIN MISKAM". Gambar2 pertunangan aku akan diletakkan kemudian sbb ada masalah teknikal sket. Hehehe....


No comments: