Friday, October 23, 2009

Hantar Pakcik Sani dan Makcik Idar plak....

Hari Rabu lepas baru jer g jumpa Atok & Opah kat Kompleks Tabung Haji Bayan Lepas, Penang dan hari ni aku n family hantar Pakcik Sani & Makcik Idar kat Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya plak. Kitaorang gerak ke Kelana Jaya dari umah Pakcik jam 12.30 pg td sbb diaorg nak kena daftar pd jam 3.30 pg.

Bermula Isnin depan aku kena la tido kat umah Pakcik sbb aku diminta utk menemankan anak bongsunya kat umah sbb abg2nya sume belajar kat universiti. Nampaknya aku akan berkampung di umah Pakcik sehingga anak2nya yg lain balik pd cuti semester nanti dan aku dpt la study utk final exam dengan aman. Kalo kat umah sendiri banyak sangat 'influence'nya lebih2 lagi bilik dan laptop kesayangan aku. Hehehe....

Pakcik Sani dan Makcik Idar di Kompleks Haji Kelana Jaya

Sebaik sahaja diorang check in, kitaorang sume balik ke umah masing2 dan aku rehat kejap pastu terus bersiap2 utk ke opis. Sampai kat opis td aku sempat gak terlelap sekejap sbb ngantok sangat. Bila bangun jer aku g sarapan jap pastu terus buat keje sampai la skunk. Alamak!!!!! Dh kul 12.15 tghri la...... Okay la ek aku nak tido jap ngantok sangat ni..... Nasib baik la arini rehat panjang boleh la tido lama sket. Hehehehe......

No comments: