Saturday, January 16, 2010

Jalan2 di Alamanda, Putrajaya

Setelah hampir 2 minggu tak keluar dgn kekasih hati, so tengahari td kitaorang kuar la gi jalan2 dan tgk wayang dekat Alamanda, Putrajaya. Sampai jer dkt Alamanda, kitaorang terus gi tengok tiket wayang citer Adnan Sempit tp macam biasa la bila filem tgh hangat lebih2 lagi bila ianya baru2 ditayangkan di pawagan confirm la tiket sume penuh. Last2 kitaorang beli tiket citer org putih.

Sementara menanti waktu tayangan, kitaorang gi makan kat Rasa sbb dah lapar pastu kitaorang gi jalan2 kat semua kedai2 yg ada dkt Alamanda. Bila abis jer tgk wayang, kitaorang terus ke Bangi utk amik bakal adik ipar aku yg nak balik umah dan sambil2 tu boleh la tgk bakal adik ipar aku yg sorang yg baru jer melahirkan anak yg kedua.

Lepas Isyak, barulah tunang aku hantar aku balik tp sebelum tu kitaorang singgah makan malam dkt Banting dulu. Abis makan baru tunang aku hantar aku balik umah.

No comments: