Saturday, January 30, 2010

HePi BeSdAy AbAnG.....


"Happy Birthday To You,
Happy Birthday To You,
Happy Birthday To Abang,
Happy Birthday To You...."

"Semoga Panjang Umur & Dimurahkan Rezeki"

Pasangan tunang yg sungguh ceria

Hari ini merupakan birthday tunang tersayang yg ke-......... Kebetulan birthday dia jatuh pd hari Sabtu so, boleh kuar celebrate besday dia sama2 dan destinasi celebratation kitaorang adalah PD sbb itu request dari 'besday man'.

Aku kuar umah pg td lebih kurang kul 10.00pg dan sebelum sampai kat umah dia, aku singgah dkt Pekan Banting utk beli kek besday sempena besday dia hari ni. Kitaorang sampai dkt PD pun dah tengahari so, sampai jer kitaorang terus makan pastu jalan2 kat sekitar pantai PD. Agak2 dah ptg sket kitaorang balik dan singgah plak kt Bagan Lalang plak utk lepak2 sambil menanti matahari terbenam.

Lepas makan malam dkt Bagan Lalang kitaorang pun balik dan sampai jer kat umah dia, dia plak terus amik barang2 dan kunci keta utk gi main badminton plak. Sebelum aku balik, aku bagi la hadiah yg aku belikan utk besday dia hari ni dan dia terkejut sangat bila aku bg hadiah sbb masa kitaorang g PD td aku ckp aku takde hadiah utk dia. Aku saje jer cakap camtu sbb nak bg surprise kat dia. Hehehe...

No comments: