Thursday, June 17, 2010

Besday aku

"HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME"

'Semoga Allah Panjangkan Umurku, Sihatkan Tubuh Badanku Dan Dipermurahkan Rezeki'

Hari ini genaplah usiaku 27 tahun dan alhamdulillah syukur kepada Tuhan kerana sehingga ke hari ini aku diizinkan oleh-Nya untuk bernafas di muka bumi ini. Semoga di usia baru ini hidupku serta keluarga dirahmati oleh-Nya. Amin....

Oleh kerana arini besday aku, mak n abah bawak aku g kuar makan tak tak disangka-sangka diorang bawak aku ke Kenny Rogers kat Jaya Jusco Bukit Tinggi. Sementara menunggu makanan yang dipesan tiba, mak n abah serta adik aku merayap ntah ke mana aku tak tau. Tetiba, aku mendengar ada org menyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAY dan apabila aku menoleh rupa2nya mak n abah serta adik aku membawakan sebiji kek sambil menyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAY utk aku.

Terharu rasanya sehinggakan airmata mengalir tanpa disedari. Ini merupakan ulangtahun hari lahir yang takkan aku lupakan sampai bila. First time celebrate besday kat tempat makan. Masa tu sume org yg ada kat Kenny Rogers tu memandang aku, malu gak rasanya tp sebaliknya rasa happy sangat. Thanks MAMA, ABAH & KAK ETON for the lovely celebration..... Hehehehehe....

Inilah kek harijadi yang dibelikan oleh EMAK, ABAH & ADIK2Ku.....

Potong kek selepas meniup lilin...

Selepas sesi potong kek, aku pun menyuapkan sedikit kek besday ke mulut abah, mak dan Kak Eton. Rasa sangat sampai tak sedar makanan yg dah dipesan sudah berada di atas meja.

Suapan kasih utk abah

Suapan sayang utk mak

Suapan mengada2 utk Kak Eton

Bila dah puas suapkan diorang kek, kini giliran aku plak disuapkan kek besday dr Kak Eton. Tp kan..... kalo sidia yang suapkan lagi best kan.... Hehehehe.... Jgn marah ek Kak Eton...

Suapan dari Kak Eton

Selepas sesi suap2 selesai, kitaorang start makan makanan yg telah terhidang. Abis makan kitaorang terus balik umah dan aku pun cam biasa terus la update blog ni... Hehehehe.....

No comments: