Sunday, June 06, 2010

Majlis Perkahwinan Anak Sedara Part 1

Buat LINDA & WAN:

WAN & LINDA

"Selamat pengantin baru
Semoga kekal abadi bahgia
Ke anak cucu sentosa murah rezeki
Alhamdulillah bertemu jodohnya
Berkat kesucian akhir terlaksana"

'Semoga Kekal Hingga Ke Akhir Hayat'

Semalam merupakan majlis perkahwinan anak saudara aku iaitu anak kepada kakak sepupu aku yang berlangsung di Dewan Majlis Perbandaran Klang. Akad nikah mereka telah berlangsung pd hari Jumaat lepas selepas solat Isyak di masjid Pandamaran.

Masa majlis akad nikah mereka, aku tak dpt tgk sbb tunggu mak balik keje pastu kitaorang terus g umah jer. Masa majlis persandingan plak, aku kena bawak Mak Long ngan Pak Long so, aku takde la tolong2 kakak aku lgpun diorang guna katering jd, takde la keje sangat. Hehehe....

Inilah kek perkahwinan LINDA & WAN

Hantaran dari pihak lelaki utk LINDA

Hantaran dari pihak perempuan utk WAN

Selesai jer majlis persandingan Linda, aku pun balik sbb Pak Long & Mak Long aku nak balik lgpun aku nak kena g umah kawan aku dkt Bangi plak sbb majlis perkahwinan dia pun pd hari yg sama.

Balik dari kenduri terus balik umah sbb dah letih. Nasib baik la arini cuti dpt ar rest. Hehehe....

No comments: