Friday, May 28, 2010

Besday Mak


"ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN KAMU,
ALLAH SELAMATKAN MAMA,
ALLAH SELAMATKAN KAMU"

'Semoga Panjang Umur & Dimurahkan Rezeki'

Birthday mak kali ni kitaorang celebrate kat Restoran Nelayan di Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur atas tajaan abah. Hehehe... Kitaorang pegi sana pun selepas Kak Eton balik dari keje dan kebetulan plak arini aku tengah cuti semester kalo tak, kitaorang kena pegi time hujung minggu la sbb aku ade kelas... Hehehehe....

Aton & Puasa di depan signboard RESTORAN NELAYAN

Masuk jer kat restoren tu, kitaorang terus duduk kat tempat yang disediakan (tempat telah dibooking). Bila duduk jer waiter terus dtg amik order minuman pastu mak ngan adik aku g amik makanan (seafood) utk steam sbb kitaorang makan steamboat. Hehehe....

Bila dah sume benda makan diambil, si Puasa sibuk plak nak ambil udang tu. Tengok jer la gambar kat bawah dan nasib baik mak sempat pegang tangan dia kalo tak abis la udang tu dikerjhakannya...Hehehe...

"Jangan nak mengada2 usik udang tu ek...." marah mak.
"Amik yg nie takpe ye Puasa...." jawab Aton.

Khairul Nizam Ramadhan a.k.a Puasa menunjukkan giginya...

Sementara menunggu makanan laut yg tgh di steam tu masak, aku snap la gambar ngan puasa secara automatik tp malangnyer dia tak pandang kamera pun. Huhuhuhu....

Aku dan Puasa

Tak lama kemudian, makanan laut kitaorang pun masak so.... MAKAN TIME...

Abah & Mak the birthday girl....

Inilah menu makan malam kami sekeluarga...

Tengah2 dok makan, Aton plak sibuk menyakat si Puasa dgn udang. Terkelip2 mata si Puasa tu ntah kan takut ke ntah kan suka... Hahahaha....

Aton cakap kat Puasa : "Udang...... Makan Puasa nih...."

Selesai jer makan, kitaorang pun terus balik umah. Mula2nyer aku ingat nak jalan2 kat KL tp terpaksa dibatalkan sbb dah mengantuk sesangat. Hehehe....

No comments: