Thursday, May 20, 2010

Appointment HTAR


Seperti bulan2 yang lepas, aku dikehendaki menjalani rawatan dari pakar di Klinik Obstetrik Dan Ginekologi, Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang. Biasa la kalo dah sakit bab2 perempuan nih mmg ar kena gi klinik ni.Hehehe....

Disebabkan appointment aku pg td jam 10.00pg, aku pun sempat ar snap gambar klinik nih guna hp tu pun tak berapa clear tp hentam jer la labu. Hehehehe.... Dh dekat tghri baru nombor aku dipanggil utk jumpe doktor. Penat tu tunggu lama2... Nak g makan kang tak pasal2 berat naik plak biler timbang so nak tak nak kena la tunggu sampai nombor kena panggil walaupun perut dah berkeroncong minta diisi...

Inilah kaunter kat Klinik O&G HTAR, KLANG

Bila dah sampai giliran aku, aku pun gi la masuk jumpa doktor pastu abis jer checkup, aku terus balik umah tp sebelum tu gi sarapan dulu sbb dah lapar sangat. Petang sket aku gi umah bakal mak mentua aku kat Banting jap utk hantar laptop n printer kat tunang aku sbb dia nak guna. Masa aku on the way pegi sana, cuaca mendung macam nak hujan jer tp nasib baik sempat sampai kalo tak masak la aku sbbnya keta aku takde aircond. Hehehehe....

Elok aku sampai jer kat umah bakal mak mentua aku, hujan turun dgn lebatnyer dan sampai skrg pun belum reda. Sementara menanti hujan berhenti aku pun surf2 la internet dan sambil2 tu update ar ape2 yg patut.

Hmmm.... k la nak stop kat sini sbb nak kemas ape2 yg patut sbb tgk hujan macam nak berhenti... Sambung next story... Babai....

No comments: