Friday, May 14, 2010

Hari Belia 2010 & Aqil

Masa aku sampai dkt opis pagi td, aku tgk banyak sangat khemah kat depan opis. Mulanya aku ingat ada program larian tp rupa2nya Kementerian Belia & Sukan buat Sambutan Hari Belia 2010. Kebetulan aku mmg bawak kamera so, aku snap la beberapa keping gmbr dr opis aku kat Aras 14 Wisma Tani Lot 4G1.

Belon Hari Belia 2010

Khemah2 yg ada bermula di hadapan Kementerian Belia hingga Tapak Pasar Tani

Litar Go-Kart

Sedang aku syok snap gambar, tetiba jer nampak Kak Sri Irdawati dtg ke opis dgn anaknya. Aku apalagi stop amik gmbr dan terus gi jumpa Kak Sri ngan anaknya. Bila dah stop amik gambar2 khemah Hari Belia, aku snap plak gmbr Kak Sri ngan anaknya, Aqil.

Kak Sri n Aqil

Staf PSA bergambar kenangan dgn Aqil

Yang ni plak konon2 keluarga bahagia...hehehe...

Comei sungguh Aqil sbb pandai berposing... CAYANG AQIL..... Bila nak dtg sini lg....

No comments: