Sunday, June 13, 2010

Weekend @ PD

Weekend minggu nih aku ikut family tunang aku g berkelah di Port Dickson. Mulanya taknak pegi tp bakal adik2 ipar aku beria2 mengajak so aku pun g la ikut diorang dan kebetulan aku takde ape2 program dgn family kalo tak....takde nyer la aku nak join diorang g PD. Hehehe...

Ape la yg ditenung tu abang..... Hehehe...

Sebelum terjun laut, posing adalah perkara yg paling penting utk dilakukan.. Nasib baik bawak kamera kalo tak.... takdenyer la bergambar2. Hahaha.....

Adik abg no 2 >> Hapizi & isteri, Faizah

Adik abg no 4 >> Suzi & anaknya, Haikal

Disebabkan aku tak berapa suka mandi laut, aku join mak abg jaga cucunyer sementara anak2 dan menantu g mandi. Sambil2 tu aku pun makan la makanan yg telah dibawa. Tengah sedap2 makan, rombongan mandi-manda yg diketuai oleh MIRA telah naik ke darat untuk makan sbb dah lapar setelah puas mandi.

Masa tgh makan, aku dpt panggilan dari abah mengatakan anak pakcik aku yg dok kat Sri Kembangan telah meninggal dunia beberapa ketika selepas dilahirkan. Di sebabkan aku berada di PD tak dpt la nak ziarah dia. Takziah buat Pak Cik Amini & Acik Nurul....

Mira dan ahli2 rombongan mandi-manda

Org lain sibuk suka dapat mandi-manda, yg ni plak nampak bersedih tak tau la pasai pa... Sori Tika... Hehehehe....

Adik abg no 5 >> Tika

Yg sorang lg ni asyik no la termenung memandang anaknya yg kat dalam kelambu sbb dia tak dpt nak mandi-manda dgn abg2 dan kakak serta adik2nyer....

Adik abg no 3 >> Lina & anak no 2, Bushra

Inilah gambar cantum2 ahli keluarga bakal mentuaku....

Dah petang sket, baru aku join diorang kat laut sbb diorang nak naik banana
boat. First time dalam hidup aku naik banana boat. Pergh...... best giler sampaikan brooch tudung aku tercicir kat dalam laut. Hahaha.... Next time nak naik lg la...

Dah puas naik banana boat, kitaorang sambung mandi sampai la ptg. Masa nak salin2 baju, toilet perempuan penuh giler sampai dah takde space. Nasib baik baju aku cepat kering so, aku tukar seluar je la balik umah nanti leh mandi.




No comments: