Friday, August 20, 2010

Majlis Berbuka Puasa

Semalam opis abah ade buat majlis berbuka puasa di Restoran Warisan di Dataran Merdeka. Disebabkan arini ade majlis berbuka puasa so, aku tak bawak keta la jd mak la yg hantar aku g keje pg semalam.

Restoran Warisan

Ahli keluargaku berjalan masuk ke Restoran Warisan

Harga bg seorang utk makan di Restoran Warisan

Sebelum masuk waktu berbuka posing dulu sbb nati dah makan tak boleh berposing lg. Hehehe...

Aku & Mak di Restoran Warisan

Adik aku dan keluarganya

Sementara menanti waktu berbuka, kami sume dihiburkan dgn muzik gamelan yg disediakan oleh pihak restoran.

Alunan gamelan

Kini, waktu berbuka puasa pun tiba dan hanya meja kami saja yg penuh dgn kuih muih sedangkan meja yg lain penuh dgn nasi dan lauk pauk.

Makanan berbuka kami

Selesai makan, kitaorang pun balik terus ke umah. Mulanya aku nak ajak ar mak n abah g pusing2 KL tp disebabkan mak bawak adik ipar aku ngan anaknya so, kitaorang pun terus jer la balik. Walau apapun makan waktu berbuka td sedap sangat. Hehehehe....


No comments: