Sunday, August 22, 2010

i-City

Setelah sekian lama asyik lalu jer depan i-City dan akhirnya semalam aku, mak dan abah menjejakkan kaki ke i-City selepas berbuka puasa tp sebelum tu kitaorang gi hantar adik ipar aku ngan anaknya kat umah pastu baru pegi ke i-City.

Ingatkan masuk parking kat i-City tu free rupa2nya kena bayar RM10. Terkejut giler bila kena bayar RM10 tp nasib baik kupon tu boleh digunakan kat mana2 restoran yg ada kat dalam i-City tu.

Inilah tiket dan kupon parking yg berharga RM10

Walaupun kupon parking mahal, aku tetap masuk ke i-City jgk sbb tergugat ngan kawan2 yg dah pegi ke i-City. Mana taknya, org2 yg bkn dok kat area Klang kebanyakkannya dah pegi cuma aku yg betul2 dok kat area2 Klang jer yg blm pegi. Lagipun sume adik2 aku dah pegi ke i-City cuma aku, mak dan abah jer yg belum pegi so, lepas berbuka semalam kitaorang pegi la ke sana.

Abah & Mak di i-City

Disebabkan yg pegi kitaorang jer so, aku amik gambar diorang berdua jer sbb takde org nak amikkan gambar aku. Hehehehe....

Pemandangan sekitar i-City

Pelbagai jenis rupa lampu2 di i-City

Lampu2 di i-City

Dah puas tgk2 lampu yg pelbagai corak, kitaorang pun balik tp sblm tu kitaorang g minum dulu. Hahahaha....

No comments: