Thursday, March 08, 2007

Sakit balik....


Hari ni aku terpaksa mengambil cuti rehat sebab nak pegi klinik nak check telinga aku yang memang bermasalah. Dah dekat seminggu telinga aku ni bila tido jer nanti tetiba tak dengar. Mungkin jadi balik macam kat Segamat dulu kot.

Bila doktor check xde ape2 pun n pastu dia bagi ubat titis telinga n dia suruh dtg seminggu lagi. Doktor suspect ada wax kat dalam telinga aku tu yang dia bagi ubat titis telinga tu. Ok jugak la kalo macam tu. Lagipun minggu depan aku kena pegi Melaka sebab ada Ujian Rintis TKPM, Jabatan Pertanian. Oleh sebab tengah hari baru pegi so maybe pagi tu aku pegi klinik balik kot. Tak tahan la sbb bila baring jer mesti tak dengar. Sampai aku kena tido betul2 dekat dgn kipas.

Balik umah aku terus rehat, masa tengok tv aku letak ubat tu kat telinga tapi cam dulu jgak xde perubahan ape2 pun. Makin tak dengar adalah tp nasihat doktor kenalah ikut jugak kan. Ape2 pun tunggu sampai minggu depan la utk aku pegi sekali lain n tgk apakah masalah telinga aku ni.

No comments: