Wednesday, March 14, 2007

Tympanic Membrane berlubang?????


Pagi tadi sebelum pegi Melaka, aku pegi balik ke Klinik Kesihatan Putrajaya untuk next check up fasal telinga aku. Minggu lepas aku dah pegi pastu doktor bagi ubat titis telinga tapi telinga aku still macam tu jgk. Bila baring jer mesti tak dengar tp bila bangun ok plak. Aku pun pelik la mungkin telinga aku ni jadi macam dulu kot tak pun mesti ada something wrong somewhere kot.

Aku cukup tak sangka bila doktor cakap ‘Tympanic Membrane’ aku berlubang. Aku pelik jugak ape benda la ‘Tympanic Membrane’ tu tapi nasib baik doktor tu terangkan kat aku. Rupa2nya ‘Tympanic Membrane’ tu adalah selaput sebelum gegendang telinga. Doktor tu cakap benda tu boleh baik. Lega sikit hati aku tapi ape2 hal pun doktor tu suruh aku pegi jumpa pakar kat Hospital Putrajaya dan terus doktor tulis surat suruh aku pegi hospital.

Kuar jer dari klinik tu aku terus pegi Hospital Putrajaya amik appointment dan appointment aku lambat lagi iaitu pada 07/05/2007 jam 9.00 pagi. Selepas settle kat hospital, aku terus pegi opis sebab jap lagi nak pegi Melaka so aku kenalah p opis jgk nak amik Kak Zety ngan Dieylla.

Okeylah aku nak rehat jap sbb jap lagi nak p Melaka plak. Lagipun td kat klinik nurse buat ear dressing kat aku so skang ni pening sket. Hehehe...

No comments: