Saturday, March 31, 2007

Salah nombor...Hehehehe


Malam tadi aku terima satu panggilan telefon dari seseorang yang aku tidak kenali. Pada asalnya dia tersalah dail no telefon sebab dia sebenarnya dia nak telefon kawan dia tapi terkena ke telefon aku. Rupa2nya no kawan dia tu sama dgn no aku yang membezakannya adalah talian jer. Kawan dia guna talian 019 sedangkan aku guna talian 012. Oleh sebab dia dah salah telefon orang, dia mintak maaf la dari aku pastu terus letak tepon.

Aku ingatkan lepas dia letak tepon tu dah abis la.... Rupa2nya tak lama pastu dia tepon aku balik dan katanya nak berkenalan dgn aku. Orang dah nak kawan dgn kita kan sape tak nak. Aku pun sambutlah salam perkenalan dari dia. Oh lupa pulak!!! Nama mamat yang tepon aku ialah Azhar dari Segamat. Bermula malam tadi aku dah dapat sorang lagi member. Insya-Allah... ada rezeki dia nak jumpa aku face-to-face. Hehehehe...

No comments: