Monday, May 21, 2007

4 Tahun ku kenali dia

Inilah dia best friend yg ku sayangi

Hari ni genaplah 4 tahun aku mengenali ‘sahabat baik’ aku, sape lagi kalau bkn Nas. Nama penuh dia...hm... takyah la bagitau ek coz manalah tau kalau dia terbaca blog aku ni dia “terperasan” plak. Dia tu memang kaki perasan. Hehehe....

Walaupun arini genap 4 tahun tapi aku tak pernah meraikannya coz dia sebenarnya bukannya ingat pun tarikh tu. Aku jer yg ingat akan tarikh tu sebab aku tak pernah kawan dgn lelaki selama yang aku kenal dia. He is really my best2 friend that never i had before. Selalunya tak lama aku kawan dgn lelaki lebih2 lagi lepas jumpa. Tak macam dia, dia kawan dgn aku seikhlas hati dia n dia terima segala kelebihan n kekurangan aku. Satu sikap n sifat yang aku suka tentang dia ialah dia seorang yang berterus terang dlm segala hal. Dia banyak membantu aku n selalu nasihatkan yang degil ni. Hehehe....

Masa mula2 aku kenal dia, aku ingat nak ngorat dia la hehehe... Tapi... belum apa2 dia dah bagitau kat aku yang dia dah ada orang tersayang. Hmm.. frust jugaklah sekejap tapi aku tetap nak kawan dgn dia sbb aku rasa macam ada chemistry di antara kitaorang berdua. So, aku terima dia sebagai kawan.

Boleh dikatakan yang kitaorang sentiasa berhubung melalui sms n kadang2 telefon. Tapi, bila dia turun KL atas urusan keje or nak jumpa gf dia, dia pasti akan jumpa aku dahulu sebelum dia settlekan hal2 dia. Aku rasa cukup bertuah n terharu sangat sebab dia akan menemui aku sebelum dia menemui kekasih hati dia. Apa2 pun aku teringin sangat nak kenal dgn gf dia tapi mungkin sekarang ni masa belum sesuai. Dia pun ada cakap camtu jgk so tunggu je la. Hehehe...

So... Kalo la dia baca blog aku ni, aku nak ucapkan:-

“SELAMAT ULANG TAHUN PERKENALAN ANTARA NAS & ZUE YANG KE-4”
&
‘SEMOGA PERSAHABATAN ANTARA NAS & ZUE KEKAL BUAT SELAMANYA’


No comments: