Saturday, May 05, 2007

Tak Sabarnyer......

Inilah rumahku yg tgu masa utk diduduki semula

Hari ni genaplah 2 tahun rumah aku dirobohkan untuk dibuat rumah baru. Kini rumah tu dah hampir siap. Insya-Allah 2-3 bulan lagi aku n family akan kembali semula ke rumah asal kami. Ish... Tak sabar rasanya nak balik semula ke rumah lama. Jiran2 kat situ semua dah tunggu kepulangan aku n family ke rumah asal. Kalo diorang jumpa aku n family kat mana2 diorang mesti tanya bila kitaorang nak pindah balik.

Hari tu, aku saja la lalu kat depan umah sebab nak tengok umah yang dah lama aku n family tinggalkan. Setiap kali aku lalu kat depan umah, setiap kali itulah aku rasa tak sabar2 nak pindah balik dok kat umah tu. Rindu sangat kat umah tu, lagipun umah tu umah pusaka. Mestilah rindu.... Hehehe...

Tak lama lagi dapatlah aku balik semula kat umah tu. Lagipun aku dah ada bilik sendiri jadi tak sabar2 lah nak masuk kemas bilik aku. Lepas ni boleh aku lepak2 dgn member baik aku kat umah tu iaitu KAK NOR.

“TAK SABAR NYER NAK PINDAH BALIK !!!!!! Hehehehe.......”

No comments: