Thursday, April 26, 2007

Jalan-Jalan Cari Pasal...

Ni kat kedai gambar masa nak beli digital camera
Hari ni cuti umum so, 2 pupu aku ajak aku kuar lagi tp cam ari tu jugaklah aku yg kena p amik dia kat umah. Minggu lepas aku janji dgn dia nak kuar cz aku ingat nak cari barang kat IOI. Sampai jerk kat sana barang yang aku nak tu xde so kitaorg pun tengok wayang jer la. Oleh sebab dia keje mlm, kitaorg pun lepas mkn terus jer balik.

Sampai jer kat umah, Kak Ila pulak nak kuar dgn boyfriend dier. Oleh sebab aku bosan duk kat umah sorang2, aku pun ikut la Kak Ila kuar. Nasib baik dia n boyfriend pun ok. Apalagi orait la kalo aku ikut diorang. At least bila ikut diorang hilanglah sikit tension aku. Kitaorang pegi The Mines sbb Kak Ila n boyfriend dia nak pegi survey cincin emas untuk pertunangan diorang 2-3 bulan lagi.


Lepas jer selesai semua urusan Kak Ila n boyfriend dia survey cincin, kitaorang pun jalan2 kat sekitar kedai2 kat dalam The Mines. Sampai kat kedai camera, aku ajak Kak Ila n Abg masuk coz aku nak tgk camera digital. Aku ingat nak beli jenama Canon tapi org kat kedai tu syorkan jenama Samsung. Oleh kerana jenama Samsung tu canggih n cantik serta setelah meminta pandangan dari Kak Ila n Abg, aku pun amik keputusan untuk membelinya secara ansuran. Akhirnya satu daripada barang idaman aku telah tercapai. Habis hutang camera aku nak beli Laptop plak.

Setelah urusan aku settle, kitaorang pun balik la tp sebelum tu kitaorang pegi makan dulu sbb dh lapar giler. Sampai jer kat umah lepas makan, aku apelagi terus mandi n cuci muka dan terus tidur. Letih siot!!!! Tapi seronok sebab aku dah ada camera digital yang diidam2kan selama ini. Hehehehe.... Bestnyer ada camera... Pasni boleh amik gambar banyak2.....

No comments: