Sunday, April 08, 2007

Betul ke apa yang aku nampak nih?????


Semalam mak aku datang kat umah sewa aku kat Dengkil. Pastu lepas maghrib Kak Ila ajak aku pegi The Mines sbb nak beli kipas. Aku apalagi ajak la sekali mak aku dgn adik aku. Sampai je kat sana kitaorg terus cari parking. Dlm pada cari2 parking tu, tetiba je aku ternampak seseorg mirip abg sepupu aku iaitu Abg Aim yg dh lama menghilang. Aku ingat mata aku silap tp rupa2nya betul2 abg aku.

Dari luar keta abg aku mendepangkan tangannya dan aku apalagi sebaik je mak aku berhentikan keta, aku buka pintu dan terus mendapatkan dia sambil memeluk dia erat2. Aku sedih dan happy sangat dpt jumpa dia lagi. Cuma aku sikit terkilan sbb dia balik sini xcakap n bagi tahu aku sedangkan kami berdua saling berhubung melalui internet.

Aku cukup xsangka yang aku dapat jumpa dia semula selepas kira-kira 3 tahun lebih. Aku rasa cam xnak bagi dia pergi lagi jer sbb aku kesiankan maklong dan paklong aku iaitu mak dan abah pada abg sepupu aku ni. Yelah diorang tu dah tua so bila2 jer diorang boleh tinggalkan family. Aku xnak abg aku tu menyesal di kemudian hari. Tapi nak buat camner.... dah dia xnak dok kat sini lagi kan nak wat camner. Dah puas aku pujuk dia tp satu pun tak dilayannya...

Apa2 pun aku berdoa dan berharap agar satu hari nanti pintu hati dia terbuka untuk balik sini semula dan terus tinggal di sini.

No comments: