Saturday, May 12, 2007

Keje giler nih..Ish...tension tau!!!

Di sinilah tempat dia meluahkan segala2nya

Hari ni sekali lagi 2 pupu aku ajak aku kuar sbb dia ckp ada hal yang dia nak cakap dgn aku. Oleh sebab lusa aku kena pegi outstation kat Terengganu dan Kelantan jd, aku setuju la utk jumpa dia then nanti aku bolehlah balik terus umah mak. So, cam biasa aku yg kena pegi amik dia kat umah pastu dia ajak aku pegi Tasik Titiwangsa.

Sampai jer kat sana, kitaorg pun cari la tempat utk lepak2. Bila dapat jer tempat duduk, 2 pupu aku terus tanya aku camner nak bagitau family pasal kitaorg. Aku pun pelik jugak nape dia ckp camtu. Rupa2nya dia nak suruh family merisik aku. Perh!!! Terkejut giler aku dibuatnyer. Tak pernah plak aku terpikir nak kahwin dgn dia sbb family dia n family aku boleh dikatakan rapat jugak la... Binggung aku dibuatnyer...

Tak sangka la plak dia camtu... Aku ingat dia ajak aku kuar hujung minggu ni sebagai seorang sepupu jer rupa2nya ada udang sebalik batu. Aku cakap dgn dia nanti aku fikir dulu sbb benda2 ni datang terlalu mendadak. Bisa migrain lagi kepala aku...

Dia pulak nampak cam desprate sangat jer nak kahwin ngan aku. Tp, aku xde feel pun dgn dia. Aku hanya anggap dia sebagai sedara jer tak lebih dari itu. Dia cakap dia nak tanya family dia dulu n dia suruh jugak aku tanya family aku tp aku cakap nanti la kalau ada masa aku cakap la ngn family aku.

Eeeeeeeeeee................ camner nak buat nie..... Aku tak mahu kahwin sedara....

Tensionnyer................

No comments: