Wednesday, July 23, 2008

Ingatkah 'dia' pd aku?????

Entah nape sejak akhir2 ni aku selalu jgk ingat kat 'dia' tp 'dia' ingat ke kat aku????? Aku ada jugak terasa macam nak msg n call dia tp bila fikir2 balik buat ape aku nak buat sume2 tu sedangkan 'dia' tak buat camtu kat aku. Entahla... Mungkin memang telah tersurat yang pertemuan aku dan 'dia' 5 tahun lalu adalah sebagai seorang sahabat sejati jer dan bukannya sebagai sepasang kekasih. Walau apapun, aku rasa cukup bahagia berkawan dan bersahabat dengan 'dia'. 'Dialah' satu2nya insan yg sentiasa bersama aku suka dan duka tapi mungkin sekarang tidak lagi sebab 'dia' dah ada pilihan hati. Takpe la... Aku redha dengan ketentuan Illahi... Biarlah 'dia' bahagia hingga akhir hayat.

Hmmmm..... pagi td, aku terlewat bangun tido dekat jam 5.45 pg baru aku terjaga kalo tak, confirm aku tak pegi keje hari ni. Sume ni gara2 aku termimpikan 'dia' awal pg td. Nak tau aku mimpi apa???? Aku mimpi 'dia' tepon aku. Hehehe... Tapi, selalunya kalo kita mimpi camtu maknanya 'dia' mesti takkan tepon aku nyer la. Camner la aku boleh mimpikan dia pg tadi, selama ni tak pernah la plak ni yg buat aku bingung memikirkannya. Hmmm... biar ajelah... malas nak pikir pasal tu.

Nak tau tak.... aku ada member baru, nama dia Norfaradila dan aku panggil dia Kak Farah sebab dia lebih tua dari aku. Sebenarnya, Kak Farah ni member sekelas aku kat UiTM Shah Alam dan entah camne kitaorang boleh jadi rapat plak. Macam tak caye jer, ni pun sume gara2 aku minta dia tolong belikan aku buku MGT jer. Then lepas tu aku plak tolong dia belikan buku MAT, sejak dari tu kitaorang jd rapat. Buat masa ni aku takde gambar dia, kalo tak bleh jgk letak kat blog ni. Maybe next time. Hehehe...

Alamak!!!!! Masa dah time la... Aku nak kena kemas2 barang ni sebab jap lagi nak balik then terus ke kelas sebab hari ini kelas aku start kul 6.00 ptg. Tak macam hari Isnin dan Selasa hari tu sebab 2 hari tu kelas aku start kul 8.00 mlm so, aku balik umah dulu pastu baru pegi kelas dan hari Jumaat plak kelas aku start kul 6.30 ptg. Hari Khamis cuti.. Hehehehe....

No comments: