Sunday, February 08, 2009

Majlis Bertandang


Semalam merupakan Majlis Persandingan antara sepupu aku iaitu Dilla dengan pasangannya Fakhrie dan arini plak Majlis Bertandang ke pihak lelaki di Kuala Kangsar, Perak. Mulanya aku ngan family malas la nak pegi tp bila Mak Ngah beria2 nak kitaorang ikut sekali, apalg kitaorang pun ar skali tp lepas tu kitaorang kena terus p Penang untuk hantar Kak Eton kat Politeknik.

Antara sedara2 aku yg menyertai rombongan

Sepupu aku, Shuhada sedang memegang tangan Kak Eton

Dilla dan Fakhrie

Bergambar kenangan bersama pengantin sblm balik

Selesai jer majlis persandingan di sebelah pihak lelaki, aku dan family pun terus ke Penang untuk hantar Kak Eton kat PSP tp disebabkan sok cuti lg so, kitaorang pun singgah ar kat umah Pak Jang dulu. Okay ar... aku nnak relax2 jap kat umah Pak Jang sambil borak2 dgn dia dulu nanti aku sambung lagi k...

No comments: