Saturday, February 07, 2009

My Cousin Wedding.....


"SELAMAT PENGANTIN BARU
DILLA & FAKHRIE"

'Semoga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat'

Hari ini merupakan Majlis Persandingan sepupu aku iaitu Nor Aida Fadhilah Zakaria(Dilla), anak Pak Ngah Zakaria dengan pasangannya Syed Al-Fakhry Wafa Syed Fairuz Wafa (Fakhrie). Majlis nikahnya semalam tp oleh kerana kitaorang kat umah sume keje so, malam td baru balik kampung. Tak dapat aku ngan family tengok sepupu aku tu nikah tp xpe...yg penting aku tak miss majlis persandingan dia.

Pengantin bergambar bersama abah & emaknya

Cucu atok & opah yg sulung dan ketiga - Ctzubaidah & Dilla

Masa tengah sibuk2 tu, aku ternampak seseorang yang macam aku kenal iaitu pengapit pengantin perempuan tu. Tetiba, si pengapit tu datang menyapa aku dan akhirnya memang aku kenal pun pengapit pengantin tu. Rupa2nya member sekelas aku masa kat UiTM Segamat dulu iaitu Kak Shafa...

"SELAMAT PENGANTIN BARU DILLA & FAKHRIE"

Bergambar dgn pengantin sblm balik umah atok

Aku dan sepupu2 (Shahida, Shahirah & Safiyya) kat pelamin

Masa pengantin tengah makan, macam biasa aku apalagi berposing ar dgn semua hantaran pengantin.. Bila la agaknya aku nak dpt hantaran yg banyak macam ni kan????? Hehehehe....

Ada gaya macam tuan punya hantaran tak?????

No comments: