Sunday, February 22, 2009

uPiN & iPiN

Petang tadi aku, mak n abah pegi tengok wayang citer GENG PENGEMBARAAN BERMULA...UPIN & IPIN kat GSC Shaw Centrepoint, Klang. Oleh kerana aku dah booking tiket secara online pg td so, bila sampai je kat Centrepoint aku terus je p kaunter untuk collect tiket. Sebelum wayang start, aku sempat ar amik gambar poster Upin & Ipin.

Poster Geng Pengembaraan Bermula...Upin & Ipin

Tak cukup dgn poster, aku amik plak gambar mak dgn poster tu sekali. Nak amik gambar abah, dia plak hilang ntah p mana lagipun abah bukannya suka bergambar cam aku. Hehehe...

Mak dan poster Upin & Ipin

Masa nak masuk panggung, aku tengok ramai sangat ibubapa yang membawa anak2 kecil utk tgk Upin & Ipin. Tapi.....mak n abah aku plak bawa anak yg paling besar tgk Upin & Ipin..Hehehe...Kelakar + best sesangat...

Abis je tengok wayang, kitaorang bergegas plak ke opis mak sbb mesin atm kat bank ada problem. Lepas dh settle, kitaorang pun p makan sebelum balik umah. Lapar tu....Arini aku rasa seronok sangat sbb dpt tgk wayang dengan mak n abah ditambah plak citer Upin & Ipin. Pergh!!!!! Best giler....


No comments: