Tuesday, February 10, 2009

Menara Condong

Untuk sekian kalinya aku datang ke Teluk Intan lagi tapi kali ni aku pegi dgn family aku sbb mak aku nak p bank dia iaitu HONG LEONG BANK untuk masukkan duit dalam akaun adik aku dan sambil2 tu nak cari baju sekolah adik aku yg bongsu.

Sebelum balik, kitaorang berposing dulu kat depan Menara Condong kat tengah2 pekan Teluk Intan tu. Ingatkan nak suruh si Khai tu dtg tp aku batalkan jer hasrat nak jumpa dia sbb aku rasa hati aku dh mula tawar nak bersama dgn dia semula walaupun dia masih lagi nak bersama dgn aku. Nasib baik jugak la dia tak dtg kalo tak....confirm kena bersoal jawab dgn mak n abah pasal dia.

Bergambar kenangan di Menara Condong sebelum balik

Bila settle semua urusan, kitaorang pun bergegas ke sekolah adik aku yg tak berapa jauh dr Teluk Intan. Lepas hantar dia, kitaorang pun terus balik umah. Letih siot.... ni pun rasa macam malas sangat nak dtg keje arini.. hehehe...

No comments: