Saturday, March 14, 2009

AnOtHeR cOuSiN mArRiEd


Untuk sekian kalinya, sepupu aku yg dah lama menyepikan diri dr keluarga aku selamat mendirikan rumahtangga tengahari td di salah satu masjid di Damansara. Aku.....cam biasa ar kamera xlepas dr tangan aku ade jer yg nak disnapkan. Macam2 gambar ade...tp hakikatnya aku hanya amik gambar sblm majlis akad nikah dijalankan sbb aku kena ikut Mak Jang aku p amik mak dia yg dh tersesat. Gambar yg selebihnya aku amanahkan pd adik aku supaya amikkan gambar yg seterusnya.

Sebelum majlis
Mak ngan Kak Eton

Ni plak keluarga arwah Ucu Baharin - yg pakai tudung tu Ucu Ana (isteri arwah), yg tengah plak Ita (anak no 2) dan yg depan ni Ayu (anak no 1)


Gambar atas ni Pak Jang aku a.k.a bapa pengantin
Gambar bawah ni yg pakai baju putih berhampiran baju hitam tu Mak Nya a.k.a mak pengantin

Inilah pengantinnya Shikin a.k.a Angah. Yg kat blkg pengantin pakai tudung putih tu kakak pengantin Azleen (Along) dan yg pakai baju kuning + tudung coklat tu plak Mak Jang (mak tiri pengantin)


Semasa majlis

Time ni la yg aku xtgk so adik aku yg amikkan gambar pengantin lelaki ni, Hariz namanya.

Pengantin lelaki - Hariz

Gambar ni plak kalo xsilap masa majlis membatalkan air sembahyang slps nikah

Bila balik jer dr amik mak Mak Jang, majlis baru jer selesai pastu kitaorang terus p makan dan balik. Sebelum sampai kat umah, aku dan family termasuk sepupu aku p singgah makan kat kedai mamak kat Shah Alam sbb lapar lagipun td makan sket jer. Hehehehe...

Buat Angah:

"SELAMAT PENGANTIN BARU"
'Semoga Kekal Hingga Ke Akhir Hayat'

No comments: