Sunday, March 01, 2009

FARAH & MUSA

Pagi td, aku dgn Ieyja ke Majlis Perkahwinan Farah & Musa yg merupakan anak kepada opismate kitaorang iaitu Pn Noraini Kidam. Oleh kerana dia awal2 lg dh booking kitaorang berdua untuk tolong dia masa majlis tu so, kitaorang pun pg2 lg tak terpacak kat dewan dimana majlis diadakan.

Sementara menanti Kak Ani dtg, kitaorang berdua tolong la keluarga Kak Ani menyiapkan apa2 yg patut. Sambil2 buat keje kitaorang berdua sempat lg berposing, almaklumlah...dua2 kaki bergambar so macam2 gambo la yg kitaorang amik tp ini jer yg mampu aku publish sbb yg lain tu hanyalah koleksi peribadi.

Pandai tak kitaorang mengubah..hehehe...

Lebih kurang jam 1.00 tghari, member opis pun dtg dan apalg seronok ar kitaorang sbb bleh lepak2 n makan2 dgn diorang. Sementara pengantin belum sampai dan jemputan tak ramai lg yg dtg, aku ngan Ieyja amik keputusan untuk makan dulu bersama2 dgn member opis yg dtg sbb pasni kitaorang dgn tolong Kak Ani memberikan bunga telur pada kengkawan opis Kak Ani dan jug Hj Khalil.

Melayan Azra sementara Kak Za makan..

Dh agak2 jemputan xberapa ramai yg dtg lagi, aku n Ieyja bergambar kenangan dgn pengantin sebelum balik.

Bersama pengantin MUSA & FARAH

Buat FARAH & MUSA:

"SELAMAT PENGANTIN BARU"
'Semoga Kekal Hingga Ke Akhir Hayat'


Bergambar kat dlm keta sblm balik

Bila sume dh selesai kitaorang balik ke Serdang dulu sbb kena hantar Ieyja kat umah pastu baru balik umah. Sampai jer kat umah Ieyja, baru ar terasa begitu letih sekali dan aku nyaris2 tertido kat umah Ieyja kalo tak confirm malam baru balik. Kesian plak dgn mak sorang2 kat umah sbb abah masih lg kat spital..


No comments: