Friday, August 14, 2009

I Missed My Flight To Kuching!!!!!

Sepatutnya hari ini aku dan family (mak & abah) bergumbira di Kuching tp yg terjadi adalah disebaliknya. Aku telah terlepas flight ke Kuching malam td sbbnya ada beberapa perkara yg perlu diselesaikan kat umah dan salah satu silapnya aku tak check in terlebih dahulu. Tetapi, apa2 pun ada hikmah disebaliknya dan aku redha akan ketentuanNYA...

Bila sampai jer kat KLIA, aku tengok counter check in dah ditutup dan tak semena2 abah dpt panggilan telefon dari adik bongsu aku mengatakan yg dia kena semput dan cikgunya dah bawak ke spital utk ambil gas. Mungkin ini yg dinamakan hikmah sbb kitaorg terlepas flight ke Kuching malam tadi, sekurang2nya hari ini boleh tgk dia kat asrama di Sabak Bernam takut2 makin teruk plak almaklum jer la virus2 skunk amat membahayakan.

Hmmm.... Tak dpt ar aku tgk Pertandingan Wajadiri Silat Cekak Ustaz Hanafi berlangsung di Sarawak kali ini sbb dah terlepas flight dan juga ada masalah keluarga kat sini. Tapi, apa2 pun aku doakan agar team UiTM Shah Alam akan berjaya dalam pertandingan tersebut. Walaupun aku tak dpt p sana aku tetap akan doakan diorang dari sini. Okay ar nanti aku sambung lagi sbb nak kena hantar adik aku p praktikal kat PJ.

2 comments:

maahad tahfiz said...

tertinggal ke atau kapal terbang tak nak bawak..he..he..he

iman_kirana said...

entah la...mana2 aje pun boleh...