Saturday, August 29, 2009

Berpuasa di Kampung Anak Kurau

Skunk ni aku kat umah atok kat KAMPUNG ANAK KURAU, TAIPING, PERAK. Kitaorang balik kampung malam td lepas aku balik kelas dan sampai kat umah atok time2 dh nak sahur lebih kurang 4.30 pg.

Sampai jer kat umah atok pg tadi, aku terus jer sambung tido dan tak sahur sbb mata aku betul2 mengantuk. Al-maklum jer la masih terasa penat sbb balik kelas terus jer balik kampung so, mana la tak ngantuk tahap gaban.

Masa mak berhenti kat Hentian R&R Tapah pun aku dgn adik2 aku tak turun padahal selalunya kitaorang akan terjaga walaupun kitaorang dh tido kaw2. Tp balik kali ni mata kitaorang bertiga beradik ni langsung tak boleh nak buka terasa macam ada gam plak dan last2 skali mak dan abah jer yg turun minum. Cian kat diorang....

Okay ar aku nak ikut mak g bazar ramadhan kat Kamunting jap pastu lepas berbuka nak kemas sket apa2 yg patut sbb malam esok kitaorang nak balik ke Port Klang semula. Kalo ikut kan hati kitaorang sume nak balik ari Isnin sbb cuti merdeka tp tak blh sbb ptg merdeka day tu aku ada kelas plak + mak nak kena hantar adik aku kat asrama + aku dh janji dgn kawan nak g berbuka puasa sama2.

No comments: