Saturday, September 05, 2009

2 Minggu Berpuasa.....

Dah lebih kurang 2 minggu aku dan sume umat Islam berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Puasa ni kali ini boleh dikatakan seronok sikit berbanding dgn tahun lepas. Mana taknya..... tahun lepas aku bertiga dgn mak abah jer kat umah tp kali ni aku berempat kat umah sbb puasa tahun ni adik aku yg belajar kat Penang ada memandangkan dia praktikal kat sini.

Puasa kali ni jugak aku mempunyai banyak masa untuk berbuka kat umah sbb kebanyakkan kelas aku telah dibatalkan sepanjang bulan Ramadhan ni. Lagipun sume kelas terbabit telah pun diganti pd sebelum puasa tempohari jadi bulan puasa ni aku bleh la berbuka dgn mak, abah dan adik aku.

Alamak!!!!! Dh dekat kul 6.00 ni..... Juadah berbuka tak siap lg ni... Okay la nanti aku sambung lg coretan puasa lg ye... SELAMAT BERBUKA PUASA

No comments: