Wednesday, November 11, 2009

Appointment HTAR

Nasib baik tarikh appointment ni aku takde paper exam kalo tak confirm aku tukar tarikh. Hehehe.... Aku sebenarnya tak suka dan malas nak g spital tp disebabkan masalah kesihatan aku ni makin menjadi so nak tak nak terpaksa la aku g spital jgk. Ini pun setelah berkali2 di paksa oleh beberapa teman. Hehehehe.... Ape2 pun aku berterima kasih dgn diorang2 tu sbb kesihatan aku makin hari makin menjadi2. Tp.... jgn risau aku takde la penyakit yg serius cuma kadang2 tu asyik kurang sihat jer.. Kwang...Kwang... Lagipun tak lama lg aku dh nak kawen kang melarat susah plak...

Masa kat spital, sementara menunggu giliran aku pun study la sket2 utk paper esok. Al-maklumlah tarikh appointment terkena plak dlm minggu2 exam kan so, nak buat camne terpaksa la usung buku ke spital. Abis jer check up dan amik ubat, aku terus la ke Banting utk lunch bersama tunang tersayang lgpun dh lama tak jumpa dia sejak2 dh bertunang n final exam ni. Dpt jumpa sekejap pun jadi la. Hehehehehe.....

No comments: