Saturday, November 28, 2009

SeLaMaT pEnGaNtIn BaRu JiJaH & iJaN


Buat Nur Khalijah & Rohaizan a.k.a Jijah & Ijan a.k.a JiJan......


"SELAMAT PENGANTIN BARU,
SELAMAT BERBAHGIA,
SELAMAT KE ANAK CUCU,
SELAMAT SEJAHTERA.

SEMOGA BERPANJANGAN,
SEMOGA BERKEKALAN,
SEMOGA SATU TUJUAN,
SEMOGA AMAN.

HIDUP MESTILAH RUKUN,
SABAR PALING PERLU,
CINTA SETIAP HARI,
SENYUM MESTI SELALU."

'Semoga Perkahwinan Yg Dibina Berlandaskan Kasih Sayang Akan Terus Kekal Hingga Ke Akhir Hayat'

Ijan & Jijah

Akhirnya..... Kawen jugak ex-roommate aku masa dkt UiTM Segamat dulu setelah bertahun2 menyulam kasih dengan kekasih hati semasa sama2 belajar dulu. Walaupun aku dok jauh, aku tetap hadirkan diri di majlis perkahwinan kedua2 sahabat aku ni bersama2 dgn mak dan adik2 aku manakala abah aku tak dpt ikut sebab dia kena bertugas di masjid sempena Qurban tahun ni.

Lepas diorang bersanding, kitaorang pun balik terus ke Port Klang walaupun sbnrnya nak singgah dkt bandar Segamat sbb rindu sangat dgn tempat tu tp hati ini sedikit terubat sbb kitaorang lalu dkt depan UiTM Segamat.

No comments: