Saturday, April 10, 2010

MaKaN-mAkAn Di KeLaS lAw


Hari ini pagi2 lagi aku dah kena gi kampus padahal kelas aku arini kul 2.30 ptg tp disebabkan assignment Business Com belum siap so, aku n member group kena la dtg utk menyiapkannya. Dekat kul 1.00 tghri barulah assignment kitaorang 3/4 dah siap cuma kena touch up sket jer lg dan itu aku yg kena buat. Hehehe...

Sblm member2 aku balik, aku minta la diorg tolong bawakkan aku ke 7e utk membeli makanan sbb arini kitaorang ade sesi makan2 kat dlm kelas...Hmmm...tak sabar nak tunggu kelas jap lg musti ade makanan yg best2 maklumlah perut tgh berkeroncong lagu rock nih..Hehehe...

Ni je member kelas yg dtg kelas

Kelas hari ini lebih kurang 10 org jer yg dtg termasuklah lecturer dan makanan yg ade ptg td byk la jgk sampai boleh tapau bawak balik lg..Hahaha... Best sgt arini sbb dpt makan2 sambil belajar sbb hari lain tak boleh buat camni sbb sume sibuk.

No comments: