Thursday, April 22, 2010

Pelangi + Drama Arab

Masa aku gi keje pagi td, hujan dah mula turun tp nasib baik tak lebat cuma gerimis jer kalo tak masak aku sbb aircond keta aku rosak. Sampai jer kat area2 opis, hujan pun berhenti dan aku dpt ar tgk pelangi. Dah lama rasanya tak tgk pelangi dan pg td dpt tgk...Hmmm....seronok sgt teringat zaman kanak2 dulu.

Sampai jer kat opis, aku terus masuk bilik fotostat utk lihat pelangi dan aku snap la sekeping gamabr utk kenang2an. Hehehe... Itu pun dpt separuh jer sbb pelangi tu dah hampir nak tenggelam di balik awan sbbnya matahari dah nak naik.

Gambar pelangi dr opis...

Ptg td plak, balik jer dr keje aku terus gi umah Pakcik Sani utk berehat sekejap sbb lepas Maghrib nak kena gi kampus utk menyiapkan tugasan final exam Bahasa Arab. Kitaorang kena buat drama berdasarkan ape yg kitaorang belajar.

Akhirnya, jam 10.30mlm td drama arab kitaorang siap juga walaupun ade beberapa kesilapan. Insyaallah utk drama arab next semester kitaorg akan buat yg lagi baik. Hehehe... Tonton la drama kami bertiga: Aku, Sapinah & Zainatulhuda.... Kalo nak komen, komen jer kitaorg tak kisah....Hehehe...


Drama Arab-BAB 101 Semester Jan-Apr 2010


No comments: