Saturday, April 17, 2010

MonRods Restaurant

Akhirnya, berjaya jugak aku n family makan dkt Restoren MonRods kat Shah Alam setelah sekian lama mendengar iklan di Radio Sinar Fm lebih2 lagi bila iklan tu dilakonkan oleh SY n KE kat radio. Sblm gi MonRods, kitaorang gi kat Stadium Melawati Shah Alam sbb ada JUALAN PENGHABISAN STOK tp aku tak shopping ape2 pun sbb takde yg menarik perhatian aku, yg shopping cuma mak jer. Ingatkan nak pow mak tp tak jd..Hehehe...

Inilah restoren yg dr sehari ke sehari nak pegi

Buku menu yg agak menarik

Inilah makanan yg aku order - CHICKEN CHOP + MonRods ICE BLENDED

Mak + abah makan AWE MEE KUAH + TEH TARIK + HOT CAPPICHINO

Adik aku mkn NASI AYAM MADU - MonRods ICE BLENDED

Setelah kenyang makan di MonRods, kitaorang gi plak ke UPTOWN Shah Alam di Seksyen 24 sbb ramai kengkawan aku yg jauh2 dah pegi situ sedangkan aku tak pernah pegi lagi. Hehehe...
Tapi disebabkan budget utk shopping takde, kitaorg takde ar shopping cuma jalan2 survey barang jerk, nampaknyer next time la baru boleh shopping dkt UPTOWN... Hahahaha....

Inilah signboard UPTOWN SHAH ALAM

Balik dari UPTOWN, aku rehat jap pastu barulah nak buka buku utk study utk final 28/4/10 akan datang nih lagipun esok confirm tak berapa nak study sbb kena buat shooting utk projek BAHASA ARAB. Okay ar aku nak sambung study nih....Babai...

1 comment:

Unknown said...

emmm....tempat die best tak?
dgr cite ade karoke, tol ker?