Friday, January 18, 2008

Beristirahat di dalam bilik hotel


Hari ni kitaorang sehari suntuk dok kat bilik hotel. Memandangkan pagi ni hujan, lepas sarapan kitaorang terus naik bilik n tengok tv. Bosan jgk sbb tak tau nak wat pe kan. Nak kuar jln2 hari hujan plak. So, kitaorang sambung la tido balik. Agak2 dah ptg baru kitaorang pegi makan kat kedai makan yang ada kat depan hotel kitaorang.

Aku n abg sepupu aku pegilah beli Nasi Padang kat kedai tu, pergh... punya la banyak nasi dia, sebungkus nasi tu boleh share 2 orang tau tapi itu pun rasanya masih boleh share dgn sorang lagi. Oh ye!! Nasi Padang tu lebih kurang macam Nasi Kandar la cuma masakannya berlainan dengan masakan orang Malaysia. Ape2 pun sedap jugak makan Nasi Padang tu. Puas hati la dgn kuantiti dan harganya.

Oleh sebab hari ini hari rehat bagi aku dan family, so lepas makan ni aku nak tengok tv. Hehehe... Cerita Indonesia kat tv ni best2 tau sebab banyak cerita yang aku tak dapat nak tengok kat tv di Malaysia. Lagipun aku nak kena simpan tenaga sebab besok nak pegi shopping dan lusa dah nak balik Malaysia.

No comments: