Monday, January 14, 2008

Hantar adik kat PSP


Semalam sehari sebelum hantar adik kat PSP, aku jumpa dengan Nas kat Kulim kejap. Masa tu aku n family kuar makan dengan family Abg Amin kat depan Kolej Mara Kulim. So, aku msg la dengan dia mengatakan yang aku tgh makan kat Kulim n dia cakap yang dia nak jumpa dgn aku sekejap. Lagipun, aku mmg nak jumpa dgn dia sebab dah rindu sesangat padahal baru je jumpa dgn dia lebih kurang 3 minggu lepas.

Walaupun sekejap jumpa dengan dia, aku rasa puas hati tapi ada juga rasa tak puas hati sebab dapat jumpa kejap je. Bila dia dah sampai kat umah dia msg kat aku dan dia cakap nak bawak aku jln2 kat Penang lagi tapi itu pun kalau aku still stay semalam lagi kat Penang. Hajat di hati mmg nak stay semalam lagi tapi memandangkan yang mak nak balik jugak so xdapat la nak kuar dgn dia lagi.

Walau bagaimanapun, aku tetap puas hati sebab dapat jumpa dengan dia sebelum aku pegi Medan hari Khamis ni. Tadi, masa kat PSP aku msg la kat dia bagitau yang aku dah ada kat PSP dan kemungkinan2 besar aku akan balik Pklang arini jugak.

Sementara tunggu adik habis register, aku n mak lepak kat kedai makan yang ada kat dlm kampus n aku terus bukak laptop n buat keje. Aku nak kena siapkan keje yang ada ni sebelum aku pegi Medan sebab takut tak sempat nak siap memandangkan benda ni urgent sesangat. Akhirnya, aku sempat siapkan separuh keje aku kat PSP ni dan sok nak sambung lagi.

Lebih kurang kul 2.00 ptg, aku ngan family kuar dari PSP dan terus balik Pklang. Mulanya ingat nak pegi Alor Star tapi akhirnya balik terus sebab hati dah rasa nak balik jer. Nak jumpa dgn Nas, dia keja la plak so kitaorang terus jer balik. Lagipun sok aku nak kena buat passport nak pegi Medan.

No comments: