Saturday, January 19, 2008

Hari untuk shopping


Gambar ni masa baru lepas shopping

Pagi tadi selepas sarapan kat hotel, kitaorang mulakan perjalanan ke tempat orang shopping. Dari hotel, kitaorang pegi tempat shopping tu naik taksi coz abg aku dah booking taksi tu. Sampai jer kat tempat shopping tu, kitaorang apalagi berjalan la kat sekitar kedai2 yang ada kat situ. Pergh!!!!! Rambang mata betul sebab tengok baju n kain pasang kat deretan toko kat situ. Sume cantik2 belaka sampai dah tak tau nak pilih yang mana satu.

Pastu masa kitaorang makan kat shopping complex lepas habis shopping, aku pegi la tgk laptop kat kedai komputer kat dalam shopping complex yang dekat dengan tempat shopping kain pasang td. Fuyyo!!!!! Murah giler laptop kat sana macam tak percaya jer tau. Harga laptop kat sana lebih kurang Rp. 3 juta lebih sikit bersamaan lebih kurang RM1000 lebih sikit. Bayangkan betapa murahnya dan jenama tu top tau kat Malaysia. Nasib baik aku bawak Rp. 800 ribu jer, kalo la aku bawak duit lebih confirm aku dah beli laptop kat sana. Hehehe... Lepas makan kitaorang balik kat hotel sebab nak kemas2 baju, lagipun esok dah nak balik Malaysia.
Sampai kat hotel, aku terus rebahkan badan kat atas katil sebab letih sangat pastu kaki aku kan lenguh sangat. Mana taknya dah aku pakai kasut boot camner la tak lenguh kaki kan. Ape2 pun skang ni aku nak rehat dan tido sebab sok pagi selepas sarapan dah nak balik Malaysia.

No comments: